piątek, 1 października 2010

Trutowo- zagadka!

Przypomniały mi się ostatnio badania w poradni, które musiałam przejść, żeby móc iść wcześniej do szkoły. Pani psycholog kazała patrzeć w kalejdoskop, przepisywać zdania (byłam tym strasznie zestresowana, bo czytać umiałam, ale pisać nie bardzo), zadawała dziwne pytania. Zapamiętałam najbardziej takie karty z ilustracjami, na których było coś nie tak- np. pan szedł ulicą z parasolem ale nie padało. Potknęłam się na ilustracji przedstawiającej mężczyznę, który przecinał piłą oparcie ławki w parku. Dla czteroletniego dziecka oczywiste było, że ławek się nie przecina, bo po co. Tymczasem "błędem" na karcie było to, że piłę trzymał zębami do góry...

Podobną zagadkę znalazłam w klasztorze w Trutowie :) Pewnie niektórzy (hmm z całych trzech czytelników co najmniej jeden/jedna wie) wiedzą już o co chodzi, ale ja jednak zadam to pytanie: co jest nie tak na zdjęciu? Co jest źle z tym płotem? :)


2 komentarze:

  1. Zawsze byłem cienki w odnajdywaniu różnic między obrazkami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem... jedno przęsło jest inne, jest do góry nogami? Czy to jakaś bardziej wysublimowana zagadka dla znawców tematu?

    Podaj odpowiedź - daj ludziom spać po nocach! ;-)

    OdpowiedzUsuń