poniedziałek, 26 lipca 2010

Entuzjazm

entuzjazm - zapał, uniesienie, zachwyt, uwielbienie. Etym. - gr. enthousiasmós 'natchnienie; entuzjazm' od éntheos 'natchniony przez boga; nawiedzony; opętany';

No więc jeśli chodzi o czarnowidztwo i negatywne uzewnętrznianie się w sieci, to chciałam zaznaczyć, że nadal jestem pełna entuzjazmu :) czytać - nawiedzona.

Jednakowoż chciałabym być tak pełna wiary w moje przyszłe sukcesy jak moja rodzina, "Mr. Right Now" i insi znajomi. Kochani, dajcie mi prawo do stresu! Pocieszenia: "ale Ty przecież sobie poradzisz, bo zawsze sobie radzisz" bardziej deprymują, niż pomagają.

Tymczasem wracam do psychomachii o własne wakacje. Marazm mnie nie pochłonie, rozliczę co trzeba, zaliczę co trzeba i z dniem 1 sierpnia będę miała miesiąc wakacji. I już. I pojadę w siną dal... na rowerze. Różowym. Marki Jubilat dwa.

http://img1.aukcjoner.pl/gallery/002728329/5_f.jpg

1 komentarz: