niedziela, 19 lutego 2012

Zgaduj zgadula - co Toruń, a co (nie) Toruń

Proszę spróbować zgadnąć, które z poniższych zdjęć zostało wykonane w Toruniu, a które w Łodzi. Czasami ten świat może być zupełnie inny, niż się wydaje :) Jedno zdjęcie jest pożyczone (czyli nie moje).
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.


Zapraszam do zabawy i komentowania. Mam na podorędziu jeszcze jedną serię - tym razem bardziej kamieniczną i klatkowo-schodową.

Z pozdrowieniami dla Pana, który mnie wkleił na swojego prywatnego antygermanofilskiego redwatcha. Zawsze o tym marzyłam, dziękuję! ^_^

7 komentarzy:

  1. Łódź - 1, 2, 5, 7, 9 (drzwi), 10
    Toruń - 3, 4, 6, 8, 9 (mury bez okien), 11, 12

    Są dwie dziewiątki

    OdpowiedzUsuń
  2. Numerki poprawione ;) Wynik już znasz, tylko ciii. Dajmy szansę innym.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Łódź, 2.?, 3. Toruń, 4.ha! Łódź, 5. Łódź, 6. Toruń, 7. Łódź, 8. Toruń, 9. hmm, chyba Łódź, 10. Toruń, 11. Łódź, 12. Łódź, 13. ha, a to z ostatniego spaceru:) Żona

    OdpowiedzUsuń
  4. Żono, grasz na kodach :) Michał też :P
    Grajcie dalej! Zwycięzcy chwilowo brak... niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dam szansę innym.
    Czy jest jakaś nagroda?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagroda będzie, ale jeszcze nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś tu lubi spacerować po Winnicy i Mokrem...

    OdpowiedzUsuń